A A A

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.aniolyi.pl

Właścicielem sklepu internetowego www.aniolyi.pl jest:
SPARK Izabela Wolska
ul. Brzozowa 23, 84-200 Wejherowo
NIP: 5881011040, REGON: 362456277

Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać:
1. Pod numerem telefonicznym +48 600499467 (koszt połączenia wg taryfy operatora)
2. Korzystając z adresu poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.aniolyi.pl/kontakt

I. Definicje

1. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.aniolyi.pl;
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

3. Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub pełnoletnia osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca ze Sprzedającym umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.

4. Kupujący – Kupującym może być Konsument oraz Klient.
5. Sprzedawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
6. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod www.aniolyi.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia;
7. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
8. Umowa Sprzedaży– umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964r. w przypadku Kupujących, zawarta pomiędzy SPARK Izabela Wolska, 84-200 Wejherowo, ul. Brzozowa 23, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży;
10. Dni robocze – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
11. Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.;
12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002r.;

13. Platforma internetowa ODR – unijny serwis internetowy działający na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE i dostępny pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/

14. Polityka prywatności - zasady przetwarzania przez Administratora Danych Osobowych danych osobowych Kupujących, prawa Kupujących i obowiązki Administratora Danych, która znajduje się pod adresem: https://www.aniolyi.pl/polityka-prywatnosci

15. RODORozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE i ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych.

II. Postanowienia ogólne

1.Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.aniolyi.pl
2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Warunkiem złożenia Zamówienie w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
4. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient minimalnych wymagań technicznych m.in. dostęp do internetu, posiadanie adresu e-mail oraz standardowy system operacyjny i przeglądarka internetowa.
5. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie Internetowym są nowe. Większość z nich jest wykonywana ręcznie i w pojedynczych egzemplarzach co stanowi o ich niepowtarzalności. Nieznaczne różnice w odbiorze kolorów produktów mogą wynikać z indywidualnych ustawień monitora i nie stanowią podstawy do reklamacji towaru. W przypadku wątpliwości co do wyglądu towaru należy kontaktować się ze sklepem za pośrednictwem maila lub telefonu.
6. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa SPARK Izabela Wolska zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego do osób, które ukończyły 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
7. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem strony internetowej www.aniolyi.pl
8. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich uwzględniającymi podatek VAT w stawce 23% i nie zawierają kosztów przesyłki. Do ceny towaru należy doliczyć koszty dostawy, o których mowa w punkcie V Regulaminu dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.

9. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu Internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
10. Wszystkie zdjęcia znajdujące się na stronie Sklepu są własnością Sprzedającego i nie zgadza się on na ich wykorzystywanie bez jego zgody.
11. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry, cechy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

III. Rejestracja oraz zasady korzystania ze sklepu internetowego
1. Warunkiem dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym jest rejestracja (utworzenie) Konta użytkownika lub tzw. zakupy bez rejestracji (podanie danych umożliwiających dokonanie zamówienia, bez możliwości późniejszego logowania się na konto klienta).
2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
3. Klient wysyłając formularz rejestracyjny wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sklep danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia.
4. Po dokonaniu rejestracji Klient może zalogować się do Sklepu Internetowego www.aniolyi.pl przy pomocy podanych w trakcie rejestracji nazwy użytkownika oraz hasła.
5. SPARK Izabela Wolska może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu.
6. Administratorem danych osobowych jest SPARK Izabela Wolska.
7. Dane przetwarzane są na chronionym serwerze w celu realizacji zamówienia i wykorzystywane przez Sprzedawcę do zawarcia umowy kupna-sprzedaży, jak i zlecenia wysyłki oraz kontaktu z Kupującym (3 lata od momentu ostatniego zamówienia).

8. Dane będą utrzymywane do momentu, aż użytkownik nie dokona zgłoszenia o usunięcie konta

9. Kupujący ma prawo do wglądu, modyfikacji i usunięcia swoich danych.

10. Dane osobowe, zebrane i przetwarzane przez SPARK Izabela Wolska w celach marketingowych będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez czas nieokreślony na podstawie udzielonej zgody zgodnie z Artykułem 6 ust.1a RODO. Kupujący nie ma obowiązku udzielenia takiej zgody dla korzystania z usług Sklepu.

IV. Procedura zawarcia umowy sprzedaży

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.aniolyi.pl, dokonać wyboru towaru - podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

3. Przez cały czas trwania zakupów Klient ma możliwość przeglądania i edytowania zawartości swojego koszyka (dodawanie i usuwanie produktów oraz zmienianie ilości danego produktu w koszyku).

4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a) przedmiotu zamówienia,

b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

c) wybranej metody płatności,

d) wybranego sposobu dostawy,

5. Dokonanie powyższych czynności zakończone naciśnięciem przycisku „Finalizuj zamówienie” oznacza złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym i zawarcie umowy kupna-sprzedaży towarów objętych zamówieniem.

6. Na adres e-mail Klienta zostanie przesłana wiadomość zawierająca podsumowanie Zamówienia i potwierdzająca przyjęcie Zamówienia do realizacji.

7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zarejestrowaniu płatności na koncie lub otrzymaniu potwierdzenia z systemu płatności elektronicznej.

V. Koszt, sposoby i termin dostawy

1. Realizujemy wysyłki również za granicę po uprzednim kontakcie.
2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:
- transport kurierem InPost

- wysyłka Paczkomatem InPost

3. Do każdego zamówienia na terenie Polski doliczane są koszty dostawy i pakowania towarów. Szczegółowe informacje o wysokości opłat zostaną uwzględnione podczas finalizacji zamówienia.

4. Koszty dostawy uzależnione są od ilości towarów w pojedynczym zamówieniu oraz ilości zamówień do realizacji dla jednego Klienta.
5. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia i dokonania płatności liczonej od momentu zarejestrowania zapłaty na koncie Sprzedającego. W innych przypadkach klient jest informowany o wydłużeniu terminu dostawy.

 

VI. Metody płatności
1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- płatność w systemie Przelewy24, - płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:

14 1240 5383 1111 0011 0733 7701 Bank Pekao,
SPARK Izabela Wolska
ul. Brzozowa 23,
84-200 Wejherowo

- Blik – przelew na telefon

2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub płatności elektronicznych, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

3. Do zamówienia, Sprzedający wystawia dowód sprzedaży lub na życzenie klienta fakturę VAT w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Aby otrzymać fakturę VAT, należy uzupełnić wszelkie niezbędne do wystawienia faktury dane (Nazwa Firmy, Adres Firmy, NIP Firmy).

VII. Odstąpienie od umowy
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą na adres SPARK Izabela Wolska, ul. Brzozowa 23 lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) zawierającego dokładny opis wady.
4. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Rezygnację można złożyć w postaci krótkiej notatki z informacją kto zwraca produkt i na jakie konto należy zwrócić zapłatę oraz należy dołączyć dowód sprzedaży.
5. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy zwrócić Towar Sprzedawcy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na poniższy adres:
SPARK Izabela Wolska, ul. Brzozowa 23, 84-200 Wejherowo
6. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
7. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient.
8. Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem.
9. W przypadku odstąpienia od umowy, Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy ( nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy). Wyjątek stanowi sytuacja kiedy Klient wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy dostępny w Sklepie Internetowym. W takiej sytuacji Klient ponosi koszty dostawy.
10. Sprzedawca może wstrzymać się z ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanego Towaru.
11. Zwrotu płatności dokonujemy na konto bankowe wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu.
12. Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania.

13. W przypadku zamówień indywidualnych oraz aniołów tworzonych ręcznie metodą utwardzania tkanin, Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu zgodnie z Art. 38 pkt. 3 Ustawy o prawach konsumenta.

VIII. Reklamacje dotyczące towarów

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem, jeżeli Towar ma wadę fizyczna lub prawną.
3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przesłanie reklamowanego towaru z dołączonym potwierdzeniem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
4. Reklamowane Towary należy wysłać na koszt Klienta na adres: SPARK Izabela Wolska, ul. Brzozowa 23, 84-200 Wejherowo.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia, a gdyby to było niemożliwe w tym okresie do poinformowania Klienta kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Towaru na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
7. O rozstrzygnięciu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej lub za pomocą poczty.

8. Anioły wytwarzane ręcznie metodą utwardzania tkanin w pojedynczych egzemplarzach oraz anioły tworzone na zamówienie nie podlegają reklamacji.

IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. SPARK Izabela Wolska podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić SPARK Izabela Wolska o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: 84-200 Wejherowo, ul. Brzozowa 23 lub mailowo pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przy użyciu formularza kontaktowego.
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. SPARK Izabela Wolska zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

X. Postanowienia końcowe
1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SPARK Izabela Wolska a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SPARK Izabela Wolska a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SPARK Izabela Wolska
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
5. W przypadku zmiany regulaminu Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu będą realizowane na podstawie zasad obowiązujących przed wprowadzeniem zmian.

6. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.

7. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.