-
REKLAMACJE i ZWROTY
Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
Warunkiem przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia jest przesłanie towaru, z opisem wady, na adres Sprzedającego w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Produkty wadliwe, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, są wymieniane na nowe jeżeli jest taka możliwość. W przypadku braku możliwości wymiany, Sprzedający ma prawo do zwrotu kosztów produktu Klientowi na wskazane przez niego konto lub ustalenia innego sposobu rozwiązania reklamacji z Klientem.
Koszty wysyłki wymienionego w ramach reklamacji produktu pokrywa Sprzedający.
Anioły wytwarzane ręcznie, metodą utwardzania tkanin podlegają reklamacji tylko i wyłącznie ze względu na mechaniczne uszkodzenia części gipsowych (głowa, kończyny – jeśli takie występują).
Klient, który zawarł umowę na odległość, zgodnie z art. 27 Prawa konsumenckiego może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i art. 34.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą na adres SPARK Izabela Wolska, ul. Brzozowa 23 lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) w postaci krótkiej notatki zawierającej dokładny opis wady, numer zamówienia, kto zwraca produkt i na jakie konto należy zwrócić zapłatę oraz należy dołączyć dowód sprzedaży. Klient może też skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego tutaj, jednak nie jest to obowiązkowe.
Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy zwrócić Towar Sprzedawcy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na poniższy adres:
SPARK Izabela Wolska, ul. Brzozowa 23, 84-200 Wejherowo.Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient.
Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem.W przypadku odstąpienia od umowy, Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy).
Wyjątek stanowi sytuacja kiedy Klient wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy dostępny w Sklepie Internetowym. W takiej sytuacji Klient ponosi koszty dostawy.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanego Towaru.
Zwrot płatności dokonany będzie na konto bankowe wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu.
Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania.
W przypadku zamówień indywidualnych w tym aniołów tworzonych ręcznie metodą utwardzania tkanin, Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu zgodnie z Art. 38 pkt. 3 Ustawy o prawach konsumenta.